رییس کمیته محرومیت زدایی شورای شیراز با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران همواره با حضور پررنگ و مسئولانه خود در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

سیده مریم حسینی در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران همواره با حضور پررنگ و مسئولانه خود در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: این حضور گسترده و آگاهانه شما، بار دیگر نشان داد که مردم ایران با وجود تمام مشکلات و چالش‌ها، همچنان به آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی پایبند هستند.

حسینی بیان کرد: باید در هر تصمیم‌گیری و اقدامی، منافع و مطالبات مردم را در نظر بگیریم و با تلاش و جدیت در جهت رفع مشکلات آنها بکوشیم.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: از دیگر سو، مولای متقیان امام علی (ع) نیز در نهج‌البلاغه بر اهمیت وحدت و همبستگی تأکید کرده‌اند و در قرآن کریم هم بر ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان تأکید شده است.

او تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همبستگی ملی هستیم تا بتوانیم در مقابل تهدیدات و توطئه‌های دشمنان مقاومت کنیم و به سوی آینده‌ای روشن و سربلند حرکت کنیم.

حسینی گفت: اکنون که انتخابات به دور دوم کشیده شده است وحدت و همبستگی ما در این مقطع زمانی بسیار حیاتی است. پس با تاسی از کلام امام علی (ع) که می‌فرمایند: «هیچ گاه با تفرقه و اختلاف به جایی نخواهیم رسید»، با حضور پررنگ و مسئولانه خود، نشان دهیم که ملت ایران همواره در مسیر وحدت و همبستگی گام برمی‌دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.