پیش‌بینی ۸۴۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در شیراز

فرماندار شیراز از پیش‌بینی ۸۴۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در این شهرستان برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

لطف‌الله شیبانی ضمن قدردانی از عموم مردم شیراز به دلیل شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: منتظر حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

او افزود: تدارکات و زحماتی زیادی برای انتخابات کشیده شده است که همگی فرش قرمزی برای حضور مردم است تا در انتخابات مشارکت بالایی داشته باشند و این دفعه هم رکوردی برای مشارکت و انتخاب رئیس جمهوری با رأی حداکثری داشته باشیم.

شیبانی در ادامه سخنان خود از پیش‌بینی ۸۴۰ شعبه در شهرستان شیراز برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: از این تعداد ۷۲۵ شعبه ثابت و ۱۱۵ شعبه سیار هستند.

فرماندار شیراز ادامه داد: در شیراز ۶۷۵ شعبه اخذ رأی، صدرا ۴۸ شعبه، بخش مرکزی ۷۴ شعبه، ارژن ۲۹ شعبه و سیاخ دارنگون ۱۴ شعبه در نظر گرفته شده است که مجموعاً این شعبات در ۱۴ مرکز اخذ رأی در شهرستان شیراز فعالیت خواهند داشت.

او بیان کرد: با وجود اینکه فاصله بین انتخابات مرحله اول با مرحله دوم بسیار کوتاه و تنها یک هفته بود، اما آمادگی لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را داریم و برنامه‌های لازم در این زمینه تدارک دیده شده است.

شیبانی، تعداد دست‌اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیراز را قریب ۲۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: این افراد شامل عوامل اجرایی صندوق‌های رأی، عوامل نظارتی، انتظامی، بازرسان و امنیتی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار