فیلم کوتاه «نقره‌ای» دو جایزه بین‌المللی گرفت

فیلم کوتاه «نقره‌ای» به نویسندگی و کارگردانی حمید صابری موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از دو جشنواره بین‌المللی شد.

فیلم کوتاه «نقره‌ای» به کارگردانی حمید صابری پس از حضور در جشنواره‌های مختلف و کسب جایزه، در تازه‌ترین حضور خود از جشنواره فیلم" Change the script" کانادا موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی شد. این جشنواره به بررسی رابطه پیچیده سلامت روان و عدالت اجتماعی می‌پردازد و جشن پایانی آن نیز ۱۰ مرداد، ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۴ در westdale همیلتون، انتاریو برگزار می‌شود.

همچنین نقره‌ای با حضور در فستیوال" VISION ۲۰۳۰" ایتالیا جایزه پخش فیلم برتر را نیز از آن خود کرد؛ این جایزه از سوی شرکت " Premiere Film" به فیلم اهدا شد و پخش فیلم در سراسر جهان را بر عهده گرفت.

فیلم کوتاه «نقره‌ای» به نویسندگی و کارگردانی حمید صابری و تهیه‌کنندگی مشترک صابری و نوید رفیعی، در ژانر اجتماعی ساخته شده و داستان بازرس خیریه‌ای را روایت می‌کند که برای بررسی وضعیت یکی از درخواست‌دهندگان وارد خانه‌ای شده و درگیر مشکلات خانوادگی آنها می‌شود. رها خدایاری، نازگل شریفی، ندا اسدی، تیام کرمانیان و شیوا اردویی بازیگران «نقره‌ای» هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار