در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

گیتی خامنه: دست سرنوشت من را به سمت اجرا سوق داد

گیتی خامنه مجری با سابقه کشورمان گفت: به کار اجرا علاقه‌مند نبودم و دست سرنوشت من را به سمت اجرا سوق داد.

گیتی خامنه مجری با سابقه کودک و نوجوان درباره اولین تجربه اجرای خود گفت: من به این خاطر که به این کار علاقه‌مند نبودم، دست سرنوشت من را به این سمت سوق داد و ما را از مدرسه انتخاب کردند، دلشوره، شوق و ناامیدی که گاهی بچه‌ها در مجرینو تجربه می‌کنند را به هیچ عنوان تجربه نکردم.

وی ادامه داد: در ان زمان تست اجرا برایم یک تست یک بازی خوشایند، یک تفریح بود. روزی که ما را سوار ماشین کردند و به اینجا آوردند، ماشین‌هایی به شکل آهو بود، برایمان شیرینی خریدند، شیرینی خوردیم حالمان بد شد و اوقات مفرحی داشتیم. آن روز به ساختمان پخش قدیم رفتیم و آن روز ۱۰۰ نفر تست اجرا دادند و من هم یکی از آن‌ها بودم و به عنوان یک تجربه شیرین متفاوت به آن نگاه کردم و وقتی که از تست برگشتم متوقع نبودم که اتفاقی رخ دهد.

این مجری با سابقه افزود: زمانی که من را دعوت کردند تا اولین پخش برنامه زنده ام را انجام دهم، در کلاس اسلحه‌شناسی بودم که ناظم به من گفت: آماده شو، من گفتم: کلاس دارم، اما ایشان به من گفتند که انتخاب شده‌ام... . به همان میزان معقوله برایم یک بازی و یک تجربه شیرین بود، نه یک تجربه ممتد.

گیتی خامنه بیان کرد: وقتی پخش رفتم به همه گفتم تجربه شیرینی بود و برایم خاطره شد. آنجا به من گفتند خانم شیفت دارید، من گفتم شیفت چیست؟  به من گفتند روز‌های فرد باید اینجا بیایید و مقابل دوربین بنشینید. به همین سادگی. به همین دلیل هم هست که احساس می‌کنم هرگاه بچه‌های مجرینو برای تست به اینجا می‌آیند، لحظات سختی را می‌گذرانند و تلاش می‌کنم خودم را در جایگاه آن‌ها قرار دهم و حس همزاد پنداری کنم که این کار را دشوار‌تر می‌کند.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ه
۱۰:۴۶ ۱۰ تير ۱۴۰۳
دست سرنوشت کاری به جز به ناکجا آباد بردن ندارد فقط مانور میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۰ تير ۱۴۰۳
اون روزای دهه شصت دو تا مجری برنامه کودک داشت.خانم خامنه و رضایی عزیز
خانم رضایی الان کجاست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۰ تير ۱۴۰۳
زنده باشی و سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۰ تير ۱۴۰۳
بابت لحظه های خوشی که واسه دهه شصتی ها ساختین ازت ممنونیم
آخرین اخبار