تغییر روش دریافت نوبت در مراکز درمانی هرمزگان

روش دریافت نوبت غیرحضوری در مراکز درمانی تامین اجتماعی هرمزگان تغییر کرد.

مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه متمرکز نوبت‌دهی غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با هدف یکپارچه سازی با سراسر کشور و تسهیل در دریافت نوبت از مراکز درمانی، در هرمزگان راه‌اندازی شد.

بیمه شدگان برای دریافت نوبت از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی https://nobat.tamin.ir، شماره تماس ۳۱۸۰-۰۷۶ و کد دستوری #۲۸*۱۴۲۰۲۰*۶۶۵۵* اقدام کنند.

مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان از بیمه‌شدگان درخواست کرد تا از روش‌های یاد شده برای دریافت نوبت استفاده کرده و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار