آیت‌الله علم الهدی:

شاخصه‌های شهید رئیسی انتخاب اصلح را برای مردم آسان می‌کند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد گفت: شهید رئیسی نمونه بارز یک رئیس‌ جمهور خادم و پیرو رهبر بود که این شاخصه‌ها، مسیر انتخاب و گزینش اصلح رئیس‌ جمهور آینده را برای مردم آسان می‌کند.

آیت‌الله احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد گفت: مردم پس از شهید رئیسی، شاخصه‌های یک رییس‌جمهور شایسته را شناخته اند و اکنون با بصیرتی که دارند، بهترین فرد را برای مدیریت آینده کشور انتخاب خواهند کرد.

او در ادامه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات افزود: مشارکت در انتخابات، قدرشناسی از خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد ادامه داد: مشارکت حداکثری موجب پایداری و پایبندی بیشتر نظام جمهوری اسلامی خواهد شد و بر قدرت بین‌المللی کشور می‌افزاید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشادت‌های مدافعان حرم عنوان کرد: مجاهدت‌های مدافعان حرم ادامه مسیر دفاع مقدس و موجب صلابت انقلاب اسلامی در مقابل اسکتبار است.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: سردار سلیمانی محور جریان مبارزه با غرب بود، به همراه هم رزمانش نه تنها دشمن را از مرز‌های کشور دور، بلکه آنها را تا دریای مدیترانه دنبال کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشهد در هفته آینده میزبان کنگره بزرگ شهدای مدافع حرم و مراسم چهلمین روز رئیس جمهور فقید خواهد بود، از آحاد مردم دعوت می‌شود در این دو بزرگداشت حضور به هم رسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.