آمادگی کامل شبکه مخابرات خراسان رضوی در فرآیند انتخابات

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: تمهیدات لازم برای پایداری شبکه مخابرات حوزه‌های انتخابی در استان از روزهای قبل انجام گرفته است و این شبکه برای فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در آماده‌باش و پایداری کامل قرار دارد.

حسن اروجی روز جمعه در حاشیه بازدید از زیرساخت های شبکه مخابرات مشهد ضمن اشاره به اهمیت ارتباطات در فرآیند انتخابات گفت: تمهیدات لازم برای پایداری شبکه و تیم‌های عملیاتی برای رفع اشکالات احتمالی در شبکه ثابت و سیار استان خراسان رضوی پیش‌بینی و هماهنگی لازم انجام شده است. 
وی ادامه داد: با توجه به فرآیند برگزاری انتخابات که احراز هویت شخص رای‌دهنده باید به صورت برخط انجام شود، در این راستا با مشخص شدن مکان شعب ثابت و سیار اخذ رای، پوشش‌های ارتباطی در محل شعب اخذ رای داده شده است.
مدیر مخابرات خراسان رضوی گفت: در فرآیند برگزاری انتخابات، شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار نقش اصلی در تامین ارتباطات مورد نیاز شعب اخذ رای داشتند که خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی در این زمینه رخ نداده است.
فرآیند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی، شامل ۵۰ بخشداری مستقل و ۳۴ فرمانداری این استان از ساعت ۸ صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.
چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن هستند.
از مجموع چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی مستقر شده در جای جای خراسان رضوی، سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت، هزار و ۵۹ شعبه سیار و همچنین ۲ هزار و ۸۲۱ شعبه شهری و هزار و ۷۴۶ شعبه ویژه مناطق روستایی است، در این دوره از انتخابات ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تعرفه اخذ رای به خراسان‌ رضوی اختصاص یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.