مشارکت انتخاباتی در خراسان رضوی ۳۵ درصد بیشتر از انتخابات مجلس است

مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: میزان مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ ، در مقایسه با همین زمان در ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ و در انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود ۳۵ درصد بیشتر است.

کمال سرویها گفت: از صبح امروز از شعب اخذ رای شهری و روستایی در شهرستان های مشهد و طرقبه - شاندیز بازدید شد و تاکنون مشکلی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: نشاط خوبی در جریان اخذ رای در شعب مشاهده شد و همچنین روند رای گیری نیز با نظم در حال انجام است لذا از عوامل اجرایی و نظارت انتخابات در استان برای زمینه سازی در این خصوص تشکر می شود.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته قرار شده است آمار میزان مشارکت و مصرف تعرفه های اخذ رای در استان توسط فرمانداران به اطلاع مردم رسانده شود.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی، از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است. چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن هستند و چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در جای جای خراسان رضوی مستقر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.