ثبت ۷۷ مورد گزارش انتخاباتی در خراسان رضوی

سرپرست دفتر بازرسی استانداری خراسان رضوی گفت: تا این لحظه ۷۷ مورد گزارش ثبت شد که بیشتر گزارشات مربوط به راهنمایی و نشانی صندوق‌ها بوده است و تخلفات جدی و خاصی مشاهده نشده است.

محسن نجات سرپرست دفتر بازرسی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به حضور چهارصد و هفتاد بازرس به صورت هر ۱۰ شعبه یک بازرس، به لطف خدا شرایط بسیار آرامی را در استان تجربه می‌کنیم.

او افزود: وظیفه سنت بازرسی کنترل جریان انتخابات بر مدار قانون برای صیانت و حفاظت از آرا مردم است و سلامت انتخابات به معنای حقیقی رسالتی است که مجموعه بازرسی انتخابات بر عهده دارد.

سرپرست دفتر بازرسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به نمایندگان ویژه که به صورت محسوس و غیرمحسوس بر عملکرد بازرسان نظارت دارند، ادامه داد: بیست و پنج نفر بازرس غیرمحسوس در این دوره ساماندهی شده‌اند که از ساعات اولیه رای‌گیری در حال بررسی هستند.

نجات بیان کرد: گزارشات واصله نشان از آرامش و پایداری شرایط در استان دارد و حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات بسیار مسرت بخش و خوشحال‌کننده است.

او تصریح کرد: عزیزان می‌توانند گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۱ و شماره ۳۸۵۵۶۱۶۳ به ما اعلام کنند. همکاران ما به هوش هستند و آماده شنیدن اخبار و گزارشات یا تخلفات احتمالی هستند.

سرپرست دفتر بازرسی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تا این لحظه ۷۷ مورد گزارش ثبت شده، تاکید کرد: بیشتر گزارشات مربوط به راهنمایی و نشانی صندوق‌ها بوده است و تخلفات جدی و خاصی مشاهده نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.