سخنگوی ستاد انتخابات:

رای‌گیری در خارج از کشور ادامه دارد

اسلامی گفت: رای‌گیری در هیچ شعبه‌ای در خارج از کشور به اتمام نرسیده و همچنان ادامه دارد.

اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سن انتخاب‌کنندگان ۱۸ سال تمام است و تمام متولدان هشت تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند. 

سخنگوی ستاد انتخابات: افرادی که قادر به نوشتن رای خود نیستند، می‌توانند به همراه خانواده خود به یکی از شعب اخذ رای مراجعه کنند و با کمک آنها نام نامزد را نوشته و شخصا در صندوق رای بیاندازند.

او ادامه داد: ۵۸ هزار و ۴۰ شعبه در سراسر کشور مشغول اخذ رای از هموطنان هستند. شعب خارج از کشور با توجه به زمان بندی هر منطقه شروع شده است و هیچ شعبه در خارج از کشور هنوز به اتمام نرسیده است و أخذ رای‌گیری ادامه دارد.

اسلامی اضافه کرد: تعرفه‌ها ۱۵ درصد افزایش داشته است و در شهر‌هایی نظیر تهران قم و خراسان برای ذخیره نیز ارسال کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۸ تير ۱۴۰۳
هر کی خارج رای داده اولا یه شخص عادی نبوده و حکومتی هست دوما کلی فحش های رکیک نثارش کردن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۲۰:۰۱ ۰۸ تير ۱۴۰۳
در جلوی محل رای گیری در انگلستان و اروپای غربی اراذل و اوباش اجیر شده توسط ضد انقلاب تجزیه طلب برانداز و البته سلطنت طلب تجمع کرده اند و با فحاشی شدید و توهین به فرد رای دهنده و خانواده او با ایجاد جنگ‌ روانی در پی رفتن روی اعصاب دای دهندگان هستند آنها البته از فرد رای دهند فیلم برادری می کنند ( مبایل و غیره ) تا بعدا بر علیه فرد استفاده های امنیتی کنند و حتی جان وی را بخطر بیندازند ‌ پلیس و ماموران امنیتی با پشتیبانی برخی نمایندگان مجلس انگلستان و یا اتحادیه اروپا در پی آن هستند که افراد رای دهنده ایرانی را پشتیبان تروریست جا بزنند و آنها را با خطر اخراج مواجه کنند . نویسنده از مقام های مسئول مخصوصا جناب آقای دکتر غریب آبادی خواهشمند است در این خصوص برنامه مقابله قانونی را در دستور کار قرار دهند و با ارتباطات دیپلماتیک و تاکتیک های دیپلماسی راهکاری را اجرایی کنند تا من بعد بصورت عادلان ایرانیان خارج از کشور بتوانند بون دقدقه خاطر رای دهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۸ تير ۱۴۰۳
به پزشکیان رای دادم
ولی اگر پزشکیان رای نیاره
این آخرین بار خواهد بود که رای دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۸ تير ۱۴۰۳
مانند بسیاری از مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۸ تير ۱۴۰۳
آفرین
آخرین اخبار