تولیت آستان قدس رضوی:

شرکت در انتخابات حیات را به جامعه هدیه می کند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: جامعه زنده و با تحرک جامعه ای است که از حقوق شخصی و ملی خود دفاع کند چنان که شرکت در انتخابات به منزله هدیه حیات به جامعه است.

حجت الاسلام احمد مروی روز جمعه پس از انداختن رای در یکی از شعب اخذ رای صندوق حرم مطهر رضوی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل، حق رای که پیش از آن توسط حاکمان غصب شده بود را به مردم بازگرداند.

وی ادامه داد: جامعه بدون انتخابات جامعه ای مرده است که این وصف در شان مردم انقلابی ایران اسلامی نبوده است و نخواهد بود.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به رییس جمهور آینده گفت: رییس جمهور آینده همانند شهید رییسی، این فرصت را مغتنم شمارد چرا که مردم ایران شایسته بهترین خدمت ها هستند که از رهگذر عزت باشد.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی، شامل ۵۰ بخشداری مستقل و ۳۴ فرمانداری این استان از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن هستند.

از مجموع چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی مستقر شده در جای جای خراسان رضوی، سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت، هزار و ۵۹ شعبه سیار و همچنین ۲ هزار و ۸۲۱ شعبه شهری و هزار و ۷۴۶ شعبه ویژه مناطق روستایی است، در این دوره از انتخابات ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تعرفه اخذ رای به خراسان‌ رضوی اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.