غبار روبی گلزار مطهر شهدای دیشموک

به مناسبت هفته قوه قضائیه ، مسئولین حوزه قضایی دیشموک با حضور در گلزار شهدای این شهر ، قبور مطهر شهدا را غبارروبی کردند.

 مسئولین حوزه قضایی دیشموک همچنین به مناسبت هفته قوه قضائیه با جمعی از خانواده شهدا دیدار کردند.

رئیس حوزه قضایی بخش دیشموک در این آیین با یادآوری هفته قوه و تسلیت شهادت شهید بهشتی و یارانش گفت: قوه قضائیه و حوزه قضائی دیشموک با تاسی از رفتار و مسئولیت پذیری شهید بهشتی تمام تلاش خود را برای اجرای قانون و برقراری عدالت به کار خواهد بست.

سید مصطفی حائری با اشاره به خدمات و فداکاری‌های شهید بهشتی در راه اسلام و انقلاب گفت: یکی از خدمات شهید بهشتی راه اندازی مرکز اسلامی در شهر هامبورگ برای اعتلای اسلام در غرب بود که در نشر اسلام در غرب نقش به سزایی داشت.

امام جمعه دیشموک هم ارج نهادن به مقام شهدا را از ویژگی‌های بارز کارکنان ادارات برشمرد و گفت: میثاق با شهدا باعث ترویج فرهنک شهادت و خدمات خالصانه به مردم می‌شود که این کار جای تقدیر دارد.

حجه الاسلام راوند با اشاره به چهلمین روز شهادت شهید رئیسی، رئیس جمهور شهید را یکی از شبیه‌ترین مسئولین به شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: همه ما به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به خصوص خصوص شهید جمهور وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.