استاندار مازندران خبر داد

دستور مخبر برای پیگیری امدادرسانی سیل سوادکوه و تخصیص اعتبار جبران خسارات

استاندار مازندران از پیگیری سرپرست ریاست جمهوری درباره آخرین وضعیت محدوده سیل‌زده جاده سوادکوه و روند امدادرسانی و بازگشایی این محور پرتردد خبر داد.

یوسف نوری استاندار مازندران گفت: در تماس تلفنی که امروز از سوی محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری برای پیگیری آخرین وضعیت امدادرسانی به نقاط سیل‌زده جاده سوادکوه برقرار شد، جزییات و گزارش حادثه و فرآیند امدادرسانی و عملیات بازگشایی مسیر به وی ارائه شد.

استاندار مازندران اظهار کرد: سرپرست ریاست جمهوری در این گفت و گوی تلفنی بر لزوم تسریع در امدادرسانی، برآورد خسارات و ارائه گزارش جامع و دقیق از میزان خسارات، تلفات و علل وقوع حادثه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه همه این اقدامات آغاز شده و با جدیت و سرعت در حال انجام است، ادامه داد: سرپرست ریاست جمهوری برای تخصیص اعتبار جبران خسارات وارد شده به زیرساخت‌ها بر اثر سیل نیز قول مساعد داد.

نوری خاطرنشان کرد: سرپرست ریاست جمهوری ضمن پیگیری وضعیت سایر نقاط سیل‌زده استان مازندران، بر بسیج شدن همه امکانات و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی برای کمک به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان این حادثه تاکید کرد.

وی با قدردانی از سرپرست ریاست جمهوری بابت پیگیری مستقیم روند امدادرسانی اضافه کرد: نکات مد نظر وی در استان به خوبی انجام شده و تیم‌های امدادی از دستگاه‌های مختلف از نخستین لحظات پس از وقوع سیل مشغول امدادرسانی و انجام عملیات فنی برای بازگشایی و بهسازی مسیر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.