پیش بینی خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی سیل به تاسیسات آبرسانی

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از پیش بینی خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی سیل به تاسیسات آبرسانی شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ خبر داد.

هزاد برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در بازدید از تاسیسات سیل زده شهرستان سوادکوه، گفت: در بررسی‌های اولیه میزان خسارت سیل به تاسیسات آب شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

او افزود: بارش باران در ارتفاعات شهرستان سوادکوه و بروز سیل در شهر‌ها و روستا‌های مسیر رودخانه تالار از جمله شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در بامداد روز گذشته (ششم تیرماه) منجر به تخریب پل‌های خطوط انتقال آب و رانش جاده‌های حاشیه این رودخانه شد.

برارزاده گفت: در این حادثه بخشی ازخطوط انتقال، شبکه‌های توزیع وچاه‌های مسیر دچار خسارت شدند که با تلاش همکاران شرکت در حال حاضر آب شرب تمامی مناطق سیل زده برقرار و تنها مناطق روستایی رجه و دهمیان در شهرستان سوادکوه و بخشی از شهر پل سفید دچار کمبود آب هستند که تا ساعاتی دیگر این مشکل برطرف می‌شود.

مدیرعامل آبفامازندران با اشاره به اعزام تیم‌های مدیریتی وعملیاتی به مناطق سیل زده در ساعات اولیه وقوع سیل، افزود: همکاران نسبت به اجرای سریع خطوط انتقال جایگزین موقت و رفع شکستگی‌ها اقدام کردند.

برارزاده میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای سریع احداث خطوط انتقال و رفع شکستگی شبکه‌های آب تخریب شده را ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.