۳۰۰ مقاله به همایش بین‌المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین ارسال شد

دبیر علمی همایش بین‌المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین گفت: ۳۰۰ مقاله از نویسندگان بیش از ۲۰ ملیت به دبیرخانه این همایش ارسال شده‌است.

سید مهدی طاهری گفت: مجتمع آموزش عالی علوم انسانی جامعه‌المصطفی‌العالمیه بعد از شکل‌گیری عملیات طوفان الاقصی، موضوع فلسطین را به‌عنوان یک موضوع اعتقادی و مسأله اول دنیای اسلام در اولویت کار‌های خود قرار داد.

او ادامه داد: روشنگری در مورد اشغال بیت‌المقدس و فلسطین، تبیین ابعاد و زوایای جنایات رژیم اشغالگر قدس در طول ۷۵ سال، مقابله با رویکرد رسانه‌ای غرب و اسراییل غاصب در وارونه جلوه دادن حقیقت فلسطین و دنیای اسلام برای افکار عمومی و ارایه تحلیل درست در مورد عملیات طوفان الاقصی و آثار آن بر تضعیف هژمونی پوشالین رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان از مهم‌ترین اهداف همایش است.

طاهری با بیان این‌که اسفندماه سال گذشته فراخوان همایش به ۶ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، ترکی استانبولی و اردو اعلام شد، گفت: در برگزاری این همایش، ۴۰ مرکز داخل و خارج از کشور شامل ۱۰ مرکز همکار جامعه‌المصطفی در چهار استان قم، اصفهانی، گلستان و مرکزی و ۶ کشور لبنان، ترکیه، افغانستان، پاکستان، تانزانیا و سریلانکا و ۳۰ مرکز بیرونی شامل ۱۴ مرکز دانشگاهی و ۱۶ مرکز دیگر در برگزاری این همایش همکاری می‌کنند.

طاهری ادامه داد: کمیته علمی همایش را ۳۰ نفر از ۶ کشور ایران، لبنان، اندونزی، هندوستان، ترکیه و افغانستان تشکیل می‌دهند.

 دبیر علمی همایش بین‌المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین عنوان کرد: در راستای برگزاری همایش، ۷۵ پیش نشست در ۶ کشور و ۹ استان با حضور شخصیت‌های علمی، فرهنگی، تبلیغی و سیاسی از ۱۵ کشور برگزار شد.

طاهری  بیان کرد: ۳۰۰ مقاله از نویسندگان بیش از ۲۰ ملیت به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که ۲۴۷ مقاله به زبان فارسی و ۵۳ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، ترکی استانبولی و اردو می‌باشد.

به گفته  دبیر علمی همایش بین‌المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین، همایش ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین روز هفتم تیرماه در مجتمع امین با سخنرانی رییس جامعه‌المصطفی همراه با رونمایی از کتاب و تندیس برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار