اهمیت حضور در انتخابات از دیدگاه اساتید دانشگاهی

جمعی از اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اهمیت انتخابات، از مردم بویژه دانشجویان و نسل جوان برای حضور و مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

علی حسن پور دهکردی عضو هیئت علمی و رئیس مرکز تحقیقات پرستاری و مامایی جامعه نگر گفت: با مشارکت فعال در انتخابات سرنوشتمان را خودمان تعیین می‌کنیم، هرچه مشارکت در انتخابات بیشتر؛ اقتدار، قدرت و همبستگی ملی بیشتر خواهد بود.

فروزان گنجی عضو هیئت علمی و مدیر گروه پزشکی اجتماعی دانشکده پزشکی گفت: با حضور حداکثری در انتخابات امید حمایت از مظلومان غزه نیز افزایش خواهد یافت، باید همه افراد با هر سلیقه و عقیده‌ای در صحنه انتخابات حضور داشته باشند تا فرد اصلح انتخاب شود.

رمضان صادقی عضو هیئت علمی و معاون دانشکده بهداشت گفت: حربه‌ها و توطئه‌های دشمن بابصیرت مردم و حضور پرشور در انتخابات خنثی خواهد شد، چرا که "مردم" پشتوانه عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

حسین امینی عضو هیئت علمی و رئیس پژوهشکده علوم پایه سلامت دانشگاه گفت: هم اکنون مهمترین رویداد سیاسی کشور برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، انتخابات راه برون رفت از مشکلات است و معیار‌ها برای انتخاب فرد اصلح در پیشرفت و تعالی کشور کمک می‌کند. باید اندیشه‌های مختلف وارد انتخابات شوند و جوامع دانشگاهی در این زمینه پیش قدم هستند.

سعید یزدانی راد عضو هیئت علمی و رئیس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه گفت: مشارکت در انتخابات یک وظیفه و حق مردمی است، انتخابات فرصتی برای حضور اندیشه‌های مختلف در تصمیمات کلان کشور است.


بیشتر بخوانید


در پایان جمعی از اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد از اقشار مختلف مردم، بویژه مردم ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری، دانشجویان و نسل جوان دعوت کردند تا برای انتخاب فرد اصلح به عنوان رییس جمهور آینده کشور، در هشتم تیرماه ۱۴۰۳ پای صندوق‌های رأی حضوری پرشور و فعال داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار