ثبت‌نام ۴۲۴ نفر در مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۴۲۴ نفر در چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت‌نام کردند.

محسن مولوی اظهار داشت: در مجموع ۴۲۴ نفر در ۲ رده سنی و رشته‌های گوناگون چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت‌نام کردند که شامل ۳۰۲ زن و ۱۲۲ مرد هستند.

وی با بیان اینکه امسال بار دیگر شاهد بازگشت متسابقان زیر ۱۸ سال به عرصه مسابقات سراسری قرآن هستیم، ادامه داد: این دوره از مسابقات قرآن با یادبود و بزرگداشت شهدای خدمت در دو گروه بالای ۱۸ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

مولوی تصریح کرد: مسابقات مرحله شهرستانی در رشته‌های آوایی و نغماتی تا پایان تیرماه در ۲ حوزه بروجن و شهرکرد برگزار خواهد شد که حوزه بروجن شامل شهرستان‌های بروجن، لردگان، فلارد، خانمیرزا و اردل است و متسابقان شهرستان‌های شهرکرد، کوهرنگ، فارسان، بن، سامان، کیار و فرخشهر نیز در شهرکرد به رقابت می‌پردازند. 

وی گفت: مسابقات رشته‌های بخش معارفی نیز به‌صورت حضوری و کتبی در ۱۱ مردادماه هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گفته وی؛ پارسال ۷۳۱ نفر شامل ۴۹۵ زن و ۲۳۶ مرد در بخش‌ها و رشته‌های مختلف چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن ثبت‌نام کردند که از این تعداد، ۳۲۳ نفر در بخش آوایی و ۴۰۸ نفر در رشته‌های معارفی شرکت داشتند. کسب مقام نخست کشور در رشته معارف نهج‌البلاغه از سوی غلامحسین فاتحی و کسب مقام سوم کشوری رشته دعاخوانی توسط سجاد براتی بنی رهاورد نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در این دوره از مسابقات سراسری قرآن بود.

برچسب ها: قران ، مسابقه قرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار