وزیر کشور:

کرمان از حیث داشتن ورزشگاه‌های استاندارد، جزو اولین‌ها ست

وزیر کشور گفت: با افتتاح دو ورزشگاه دیگر، کرمان از حیث داشتن ورزشگاه‌های استاندارد که می‌توانند برنامه‌های بین المللی برگزار کنند، جزو اولین‌ها می شود.

احمد وحیدی در آئین افتتاح ورزشگاه ۳۰ هزار نفری آیت‌الله رئیسی در کرمان ضمن تبریک عید غدیر خم، گفت: ورزشگاه شهید رئیسی با این ظرفیت بسیار ارزشمند، چند سال بر زمین مانده بود، اما در این دولت با این ظرفیت و با استاندارد‌های خوب در مدت اندکی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: مردم شریف، سلیمانی‌پرور و انقلابی کرمان مستحق داشتن چنین فضا‌های ارزشمندی هستند و با افتتاح دو ورزشگاه دیگر در این استان، شاید کرمان از حیث داشتن ورزشگاه‌های استاندارد که می‌توانند برنامه‌های بین المللی برگزار کنند جزو اولین‌ها باشد.

وزیر کشور با بیان این مطلب که کار‌هایی که با دلسوزی، جهادی و انقلابی انجام شود، زود به نتیجه خواهند رسید، تصریح کرد: این اتفاقات منحصر به اینجا نیست و در همه استان‌ها پروژه‌های زیادی به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی با اشاره به بهره‌برداری رسیدن حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان طی چند روز اخیر بیان کرد: دو دولت دهم و سیزدهم در زمینه مسکن کار کردند و در هشت سال نیز تقریبا هیچ کاری در حوزه مسکن انجام نشد، اما دولت رئیسی از همان روز اول در حوزه مسکن کار کرد.

وحیدی گفت: حدود ۲۴ هزار قطعه زمین در استان کرمان به مردم واگذار شده و این نهضت سراسری در کشور است و این یکی از کار‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

وزیر کشور افزود: نهضت آبرسانی به روستا‌ها یکی دیگر از خدمات ارزشمند دولت سیزدهم است؛ همچنین احیای واحد‌های راکد از دیگر اقدامات بود و آیت‌الله رئیسی با حضور در واحد‌های تولیدی از نزدیک با کارگران صحبت می‌کردند؛ حتی در دوران کرونا این کار را انجام می‌دادند.

وی تصریح کرد: رشد اقتصادی از دیگر خدمات دولت سیزدهم است به طوری که نرخ رشد اقتصادی طی حدود سه سال به ۴.۵ درصد رسید و این نرخ رشد از همه کشور‌های همسایه بالاتر است و در حالی است که کشور‌های همسایه با تحریم‌های مانند ما روبه‌رو نیستند.

به گفته وحیدی، نرخ بیکاری طی سه سال گذشته کاهش یافته و همچنین در حوزه اقتصاد دیجیتال، ارتباطات، نفت و گاز، انتقال آب، راه و ... اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وزیر کشور اظهار کرد: اطمینان به خود، خدا و اعتماد به نفس و نداشتن احساس ضعف در مقابل بیگانه، از رموز موفقیت دولت سیزدهم است.

وی با یادآوری تشییع با شکوه آیت‌الله رئیسی بیان کرد: مردم از آیت‌الله رئیسی خداپرستی و ولایتمداری دیدند و در دولت این شهید بزرگوار کار‌های زیادی انجام شده و پروژه‌های زیادی که چندین سال بر زمین مانده بود، با اقدامات جهادی و انقلابی آنها را تکمیل کردند که یکی از آنها همین ورزشگاه کرمان است.

وحیدی گفت: آیا برای راه‌اندازی این ورزشگاه رفتیم به آمریکا تسلیم شدیم؟ خیر ما با کمال قوت از مقاومت دفاع کردیم و سربلند هم بودیم.

وزیر کشور با اشاره به پیشرفت‌های سیاست‌های خارجی دولت سیزدهم عنوان کرد: می‌توان بدون اتکا به آمریکا و قدرت‌های بزرگ کار‌ها را پیش برد. چرا قدرت ملت را انکار کنیم؟ امریکایی‌ها همان بلایی که بر سر مردم غزه آوردند می‌توانستند بر سر مردم ایران بیاورند، اما جرات ندارند. اگر ایران این اقتدار را نداشت همان را برای ملت ایران می‌خواستند و احساس می‌کنند با قدرتی مواجه شدند که نمی‌توانند از پسش بر بیایند و این اقتدار ایران است و چرا نباید این را ببینیم؟

وی با بیان اینکه برای چه قدرت آفرینی را نبینیم؟ افزود: امروز مردم ایران سربلند هستند و با داشتن شهید سلیمانی‌ها و رئیسی‌ها در دنیا سربلندند و سوال اینجاست چرا حسادت می‌کنید؟ 

وحیدی بیان کرد: در آستانه انتخابات هستیم و نباید به هیچ وجه آنچه را آزمودیم و فهمیدیم، تکرار کنیم.

وی تصریح کرد: این راه درست است راهی که ما را به بالا می‌برد نباید از دست دهیم. دشمن ما شیطان اکبر است و با آن نمی‌توان کنار آمد و به آن امید بست. ما بر مبانی اسلام پا بفشاریم و این برای ما دنیا و آخرت می‌آورد و اینها (افتتاح پروژه‌ها) نمایشی از قدرت اصلی و باطنی ملت ماست که برپایه ایمان استوار و استکبار ستیزی است.

وزیر کشور تاکید کرد: ما در اوج دفاع از مردم فلسطین و مقاومت و در اوج تحریم و فشار دشمن این پیشرفت‌ها را به دست آوردیم.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این آئین با تشریح پروژه‌هایی که در چند روز اخیر در استان افتتاح شده، اظهار کرد: در استان کرمان سه ورزشگاه در حال احداث است که امروز یکی از آنها به بهره‌برداری رسید.

وی از افتتاح آبرسانی به شهر رفسنجان از خط خلیج فارس در هفته جاری خبر داد و بیان کرد: دولت سیزدهم در بدترین شرایط اجتماعی و اقتصادی، دولت را تحویل گرفت، اما طی این سه سال فقط در استان پروژه‌های زیادی تکمیل و اجرا شده است.

استاندار با اشاره به وضعیت حاشیه‌های شهر کرمان تصریح کرد: حاشیه کرمان که بدترین وضعیت را داشت، مشکلات آن را حل کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ورزشگآه به این خوبی حیف که مسقف نیست
لطفا مسئولین پیگیر اون هم باشن .
آخرین اخبار