لغو مرخصی‌ها و ماموریت‌های خارج استان در زمان برگزاری انتخابات

مرخصی‌ها و ماموریت‌های خارج استان در زمان برگزاری انتخابات لغو می شود.


 معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان از لغو تمام مرخصی‌ها و ماموریت‌های خارج استان کارکنان دولت در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علی بیگ‌زاده،در شورای اداری استان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت گفت: اربعین شهید آیت‌الله رئیسی همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی در روز پنج‌شنبه ۷ تیر ماه و در محل مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد. 

وی بیان داشت: ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه قابل افتتاح استان در هفته جاری با حضور مقامات و در ارتباط تصویری به بهره‌برداری می‌رسد. 

یگ‌زاده به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره داشت و گفت: طبق ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری؛ تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ادارات وابسته به دولت و نهاد‌های انقلابی موظف هستند که کلیه امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار قرار دهند.    
وی افزود: لذا هر امکانی در دستگاه‌های اداری و نهاد‌های انقلابی باید برای برگزاری باشکوه انتخابات و پشتیبانی در اختیار قرار گیرد. 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در ادامه هر یک از دستگاه‌های اجرایی را به عنوان معین و پشتیبان شهرستان‌های استان در برگزاری انتخابات معرفی کرد. 

برچسب ها: انتخابات ، پشتیبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار