۶۰ هزار نفرعوامل اجرایی انتخابات در استان کرمان

رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت : ۶۰ هزار نفر برگزاری انتخابات در استان کرمان را برعهده دارند.

جلالی  گفت: ما مجری انتخابات و حافظ رای مردم هستیم و هیچ کوتاهی در این زمینه نخواهیم داشت؛ همه شش نامزد مورد تایید شورا نگهبان برای ما محترم هستند و وظیفه برگزاری انتخابات سالم را برای همه آنها داریم. 

وی افزود: هیچ مدیری حق ندارد که امکانات دولتی را به نفع کاندیدای خاصی وارد کند. تمام امکانات اعم از بیلبورد‌ها و سالن‌های ادارات نیز با قرعه‌کشی در اختیار نامزد‌های انتخاباتی برای تبلیغات قرار گرفته است. 

جلالی به کمیته پیشگیری از جرائم انتخاباتی و رصد دستگاه‌های نظارتی بر فعالیت‌های تبلیغاتی اشاره داشت و گفت: کار انتخاباتی نیرو‌های دولتی در خارج از ساعت اداری و بدون بهره‌برداری از هرگونه امکانات دولتی ممکن خواهد بود، اما عوامل اجرایی انتخابات به هیچ‌وجه حق شرکت در ستاد‌ها و کار‌های تبلیغاتی را ندارند. 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۶۰ هزار عامل اجرایی، برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر استان به عهده دارند و برای همه آنها دوره توجیهی و آموزشی برگزار شده است. 

وی با اشاره به راهبرد‌های چهارگانه مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مبنی بر مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت گفت: آرایش دشمن در تقابل با این راهبرد‌ها است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اهمیت سلامت انتخابات اظهار کرد: دکترین رهبری در کل ستاد انتخابات حاکم است و ما به عنوان مجری انتخابات و حافظ رأی مردم، رسماً اعلام می‌کنیم در انتخابات هیچ کاندیدایی نداریم. 

برچسب ها: انتخابات ، تبلیغاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار