حجم بالای ورودی پرونده‌ها به محاکم مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران از حجم بالای ورودی پرونده‌ها به محاکم استان خبر داد.

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در دیدار با با آیت الله محمدی لائینی دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حجم بالای ورودی پرونده‌ها به محاکم استان، گفت: کار در دادگستری و ادارات زیرمجموعه قوه قضاییه با توجه به سختی کار، اهتمام و جدیت ویژه می‌طلبد.

او افزود: یکی از اهداف مد نظر در دادگستری مازندران، دیدار چهره به چهره و استماع سخنان مردم است و در این راستا با حضور میدانی در همه حوزه‌های قضایی استان، ضمن برگزاری جلسات ملاقات مردمی، درخواست‌های مراجعان با دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت. پوریانی همچنین با تشریح اقدامات دادگستری استان مازندران در راستای پیشگیری از وقوع جرم، مواردی مانند مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز، صیانت از اراضی ملی و مقابله با قاچاق چوب را از جمله برخی مسائل مورد توجه ویژه دستگاه قضایی استان برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید دکتر بهشتی، فعالیت در دستگاه قضایی را دشوار دانست و گفت: زحمات کارکنان دادگستری استان در خدمت به مردم مازندران قابل تقدیر است. آیت الله محمدی لائینی یکی از بهترین مصادیق توسعه را تلاش برای توسعه عدالت عنوان و تاکید کرد: نقش دستگاه قضایی در حل و فصل مرافعات و منازعات و توسعه عدالت بسیار مهم و موثر است.

همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه، گلزار شهدای شهرستان ساری با حضور رئیس کل و کارکنان دادگستری استان مازندران غبارروبی و عطرافشانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.