لجن پراکنی‌ها نتیجه‌ای در انتخاب درست مردم ندارد

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما آگاه به مسائل هستند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ما آگاه به مسائل هستند، گفت: لجن پراکنی‌ها نتیجه‌ای در انتخاب مردم ندارد.

حجت الاسلام محمدجواد نیک بین در خصوص افترا و تهمت در بحث انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی اظهار کرد: مردم فرد بی ادب و با ادب را از یکدیگر تشخیص می‌دهند لذا وقتی کسی بدون برنامه حرف می‌زند، مردم متوجه هستند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فردی که در جایگاه قوه مجریه قرار می‌گیرد باید دارای برنامه تدوین شده باشد، افزود: لذا در مناظرات مردم به خوبی می‌بینند کسی که دارای برنامه است محکم‌تر سخن می‌گوید نسبت به کسی که فاقد برنامه مدون و دارای عملیات کاری است.

وی با بیان اینکه لجن پراکنی‌ها موجب دلسرد شدن مردم از مدیران ارشد می‌شود، گفت: اگر فردی با لجن پراکنی، برخی مطالب را عنوان کند، در واقع بیان این تهمت‌ها نتیجه‌ای نخواهد داشت.

نیک بین اظهار کرد: مناظرات به رشد و آگاهی مردم می‌انجامد و در این راه مردم باید به دور از هیاهوی فضای مجازی و تهمت‌ها با گوش دادن به منویات رهبری انقلاب اسلامی در بحث انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر دشمنان ایران را ناامید کنند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم انتظار دارند، نامزد‌ها به بیان برنامه‌های خود در حوزه‌های مختلف بپردازند لذا پرداختن به مسائل حاشیه‌ای نتیجه‌ای در بر ندارد.

وی ادامه داد: بدگویی و تهمت علیه هم در حضور مردم بی تأثیر است و مردم به برنامه‌های افراد رأی می‌دهند.

نیک بین یاد و خاطرات شهید جمهور رئیسی را گرامی داشت و افزود: در هشتم تیرماه برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور افزوده خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار