مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 حمید غفاری در بررسی اساس‌نامه و مشکلات شرکت‌های خدماتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در راستای ایجاد زیرساخت‌ها و تمهید شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاران و متقاضیان ۳۶ طرح با ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار اولیه در شهرک‌ها و نواحی این استان در حال اجرا است.

وی افزود: پارسال سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پیمانکاران این طرح‌ها پرداخت شده است.

وی یکی از موضوعات مهم در شرکت شهرک‌های صنعتی را برنامه‌های حمایتی و مشوقات پرداختی به واحد‌های صنعتی عنوان کرد و گفت: سال گذشته دراین خصوص ۱۰ جلسه پایش با حضور ۴۵ واحد صنعتی در استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این واحد‌ها از جمله واحد‌هایی هستند که تنها بخشی از ظرفیت آنها و یا برخی ازآن‌ها تعطیل شده بودند که مشکلات آنها احصا شد.

وی انعقاد ۲۵۸ قرارداد با سرمایه‌گذاران، عارضه‌یابی ۴۹ واحد صنعتی، حمایت از ۹۶ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و پرداخت کمک‌هزینه شرکت در نمایشگاه، برگزاری ۲ رویداد استارتاپی و راه‌اندازی پنج کیلینیک کسب و کار، حمایت مالی از ۱۰ پایان‌نامه‌ی کارشناسی ارشد و دکترا و برگزاری ۱۳۵ دوره آموزشی را از جمله اقدامات مهم حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


غفاری انعقاد تفاهم‌نامه برای ایجاد سه پست برق شهرک‌های صنعتی شهرکرد ۲، بروجن ۲ و سفیددشت با شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان اصفهان، تامین برق سه ناحیه‌ی صنعتی یان‌چشمه، وحدت کیار و اردل، تامین آب شهرک‌های صنعتی شماره یک و ۲ شهرکرد، نواحی صنعتی دشت زرین و اردل را از دیگر برنامه‌های زیرساختی و بنیانی سال گذشته شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری معرفی کرد.

به گفته غفاری، با توجه به محرومیت تاریخی استان؛ توسعه متوازن شهرک‌ها و نواحی صنعتی در چهارمحال و بختیاری، همواره دغدغه نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
شهرکها و شهرهای صنعتی باید در تمام شهرستانهای دوازده گانه استان مخصوصا شهرستانهای غربی و شمالی توسعه و گسترش یابند و هر شهرستانی دارای شهرکی صنعتی شود مخصوصا شهرستان شمالی و پهناور کوهرنگ و هم مرز با سه استان کشور ،استانهای مرکزی و شمالی و بنادر خلیج فارس
آخرین اخبار