بازدید نماینده مردم مرند و جلفا از معدن کائولن

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی از معدن کائولن و خط تولید کائولن فرآوری شده و بلوک سبک گازی شهرستان مرند بازدید کرد.

عزت الله حبیب زاده با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم مجلس دوازدهم رفع موانع بهره برداری از معدن‌های غیرفعال و نیمه فعال می‌باشدگفت: تمامی مسئولین موظف هستند در راستای افزایش تولید، با تمامی واحد‌های صنعتی و معدنی نهایت همکاری را داشته باشند.

وی در این بازدید وجود معدن کائولن و کارخانه فرآوری این ماده معدنی در شهرستان مرند را جزو ظرفیت‌های بزرگ منطقه عنوان کرد و گفت: این کارخانه با تولید محصولات متنوع فرآوری شده معدنی، یکی از نقش آفرینان تاثیر گذار در حوزه صنعت و معدن کشور می‌باشد.

وی با بیان اینکه راه اندازی کارخانه تولید بلوک سبک گازی و پانل یکی از موفقیت‌های بزرگ این مجموعه محسوب می‌شود افزود: حقیقتاً تلاش متخصصان و مهندسین این شرکت در راه اندازی کارخانه تمام اتوماتیک بلوک سبک گازی ستودنی است و نشان از ظرفیت بالای این شرکت در انجام ماموریت‌های جهش تولید دارد.

نماینده مردم مرندوجلفا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزایای بلوک سبک گازی در صنعت ساختمان سازی، تاکید کرد: تمامی مسئولین استانی و شهرستانی به خصوص نظام مهندسی ساختمان باید مردم را نسبت به مزایای استفاده از این بلوک‌ها در ساختمان سازی آشنا کنند که این امر موجب رونق فروش این محصول خواهد شد.

لازم به ذکر است یکی از ضایعات باقی مانده از کارخانه کائولن فرآوری شده سیلیس می‌باشد که این ماده نیز جزو مواد اولیه بلوک سبوک گازی محسوب می‌شود.

برچسب ها: معدن ، صنعت ، فرآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.