بهره گيري از تكنولوژي روز ، نياز بخش معدن در فرآوري محصولات استان مركزي

رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مركزي بهره گيري از تكنولوژي روز در جهت توسعه بخش معدن در سطح استان مركزي را خواستار شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، « عليرضا زاوشي» با بيان اين مطلب ، افزود :  حقوق دولتي وصول شده بخش معدن استان مركزي در سال گذشته 86 ميليارد ريال بوده است كه امسال جهش قابل ملاحظه اي در اين بخش مشاهده مي شود .

وي تصريح كرد : يكي از موضوعات مهم در مديريت حوزه معدني استان نظارت بر برداشت مواد معدني است كه برنامه هاي جامع و كاربردي درخصوص تقويت اين نظارت ها و پيشگيري از حمل غيرمجاز مواد معدني در دست انجام است .

به گزارش شاتا،زاوشي با اشاره به ارتباط انجمن هاي معدنكاران و سنگبران شهرستان محلات با سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مركزي ،گفت : اين ارتباط مي تواند در مديريت معادن استان مركزي و شهرستان محلات تاثير به سزايي داشته و باعث كاهش مسائل و مشكلات در اين بخش شود .

وي توسعه بخش معدن در شهرستان محلات را باعث توسعه بخش فرآوري سنگ در اين شهرستان دانست و گفت  : وابستگي ناگسستني اين دو بخش و تعامل سازنده با يكديگر مي تواند در بهره گيري از اين نعمت خدادادي بسيار موثر باشد .

رئيس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مركزي افزود :  بهره گيري از تكنولوژي هاي پيشرفته در بخش معدن به ويژه در فرآوري سنگ مي تواند باعث رونق بيشتر اين مواد معدني در بازارهاي جهاني گردد كه مي بايست مورد توجه خاص معدنكاران و شاغلين در صنعت فرآوري سنگ شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار