معاون اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: ۲۱ واحد تولیدی در بروجرد متقاضی دریافت بیش از ۱۶۹ میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی ماشین آلات و بهسازی هستند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  "محسن ناصری" معاون اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: با توجه به این که حدود ۴۰ درصد صنایع استان در بروجرد وجود دارد، اما برخی از واحد‌های تولیدی با مشکلاتی از جمله فرسودگی ماشین آلات مواجه هستند که این امر بر کیفیت محصولات تولیدی اثر گذار است.

 وی اضافه کرد: در همین راستا تسهیلاتی با عنوان نوسازی و بهسازی به واحد‌های تولیدی متقاضی پرداخت می‌شود تا این واحد‌ها بتوانند با نوسازی ماشین آلات و همچنین بهسازی محل کار، محصولات با کیفیت تری را تولید نمایند.

ناصری گفت: این تسهیلات با تسهیلات رونق تولید متفاوت است و فقط این تسهیلات برای نوسازی ماشین آلات و بهسازی ارائه می‌شود که صنایع بزرگ و کوچک می‌توانند از این تسهیلات برای رفع مشکلات استفاده کنند.

به گفته وی تاکنون ۲۱ واحد تولیدی بزرگ و کوچک در بروجرد متقاضی بیش از ۱۶۹ میلیارد تومان تسهیلات بودند که از این رقم ۶۵ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات تایید شده که این واحد‌ها به بانک‌ها معرفی و در مرحله طی کردن روند اداری هستیند.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات برای نوسازی ماشین آلات فرسوده در واحد‌های تولیدی سبب تحول در صنعت خواهد شد و قطعا می‌تواند در کیفیت و تولید اثر گذار باشد.

انتهای پیام/د

۲۱ واحد تولیدی در بروجرد متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی ماشین آلات هستند

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.