در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جزئیات نقش آفرینی پیامرسان‌های داخلی در انتخابات+ فیلم

رئیس سازمان فناوری اطلاعات مطرح کرد: نماینده نامزد ریاست جمهوری باید از طرف وزارت کشور به ما معرفی شود تا ارتباط با پیامرسان‌ها برقرار شود.

به دنبال برگزاری زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عوامل زیادی می‌توانند در شناخت و انتخاب درست فرد شایسته نقش داشته باشند، به همین منظور هر سازمان، نهاد، شرکت یا حتی فردی که بتواند نقشی در این زمینه ایفا کند و در شناخت و اطلاع رسانی درست، تاثیرگذار باشد، نیاز است وارد میدان انتخابات شود.

محمد خوانساری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور در این باره در گفت‎ وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد: هر نامزد ریاست جمهوری یک کانال اصلی و چند کانال استانی و هواداری دارد. هرکدام از پیامرسان‌ها به نحوی در این زمینه ارائه خدمت می‌کنند. برای مثال آی‌گپ و روبیکا امکان پخش زنده و کلاب هاوس دارند و می‌توانند از آن ها در این زمینه بهره بگیرند.

او در مورد تعرفه‌های کانال‌های استانی و هواداری گفت: بعضی از این خدمات ویژه، رایگان و بعضی شامل ۵۰ درصد تخفیف هستند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات با بیان این که ایام انتخابات است و مردم نیاز به اطلاع رسانی دارند، اعلام کرد: نماینده نامزد ریاست جمهوری باید از طرف وزارت کشور به ما معرفی شود تا پیامرسان‌ها بدانند چه کسی نماینده کدام نامزد است. به محض اینکه نماینده معرفی شود، به نمایندگان ۶ پیامرسان متصل می‌شوند و اقدامات لازم انجام می‌شود.

خوانساری تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مواردی است که همه باید مشارکت کنند و مشارکت پیامرسان‌ها هم به این شیوه مقدور است.

خبرنگار: فاطمه کربلایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.