کارشناس هواشناسی:

رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان پیش بینی شد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی چند روز آینده و در برخی مناطق استان رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید و بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

مرتضی قدیمی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، آسمان استان امروز صاف تا قسمتی ابری است که از بعدازظهر با رشد ابر و وزش باد همراه خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، رگبار پراکنده باران و رعدوبرق متناوب نیز در برخی مناطق استان دور از انتظار نیست.

این کارشناس ادامه داد: طی روز‌های آینده نیز شرایط جوی مشابهی در استان برقرار است و احتمال آبگرفتگی موقت معابر، سیلابی شدن برخی مسیل‌ها و رودخانه‌ها و خطر اصابت صاعقه وجود دارد.

قدیمی با اشاره به افزایش تدریخی دما از فردا/شنبه/ خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی‌ها دمای هوا نیز روزانه بین یک تا ۲ درجه افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته لولک آباد ماهنشان با دمای ۱۱ درجه و چورزق طارم با دمای ۳۶ درجه بالای صفر خنک‌ترین و گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز در مدت یاد شده بین ۱۳ و ۳۱ درجه بالای صفر ثبت شده است

وی یادآور شد: دمای فعلی شهر زنجان نیز ۱۹ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش را نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.