تعیین نامزد اصلح بر اساس ارزیابی برنامه‌ها و سوابق

نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری با ارزیابی برنامه‌ها و سابقه فعالیت نامزدها تعیین می‌شود.

 فرد اصلح را در ارزیابی برنامه‌ها و سابقه فعالیت نامزدها جستجو کنید.

امام جمعه موقت اراک با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه امروز افزود: مردم تلاش کنند به فرد اصلح در انتخابات رای دهند و اصلح بودن را در تقوا، تخصص، سخنان، وعده‌های عملی و سوابق کاری آنان می‌توان دریافت.

حجت‌الاسلام عبداللهی با بیان اینکه هوادارای کاندیدا‌ها از افترا و تهمت به داوطلبان دیگر پرهیز کنند، از مردم خواست فیلم‌های چنین بداخلاقی‌هایی را در فضای مجازی منتشر نکنند.

او با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی یکی از دستاورد‌های امام راحل است و فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در تبیین حکومت و جمهوری اسلامی راهگشاست، گفت: یکی از جلوه‌های حضور مردم، عرصه انتخابات است که همه هوشیارانه در آن شرکت می‌کنیم و البته از همه طیف‌های و جریانات سیاسی در انتخابات حضور دارند. ارمغان مشارکت حداکثری، اقتدار منطقه‌ای و بین المللی برای کشور است و با حضور حداکثری یأس و سرخوردگی در اردوگاه دشمن و انسجام و استحکام ملی در کشور حاکم می‌شود.

امام جمعه موقت اراک در این خطبه‌ها با اشاره به موسم حج و اهمیت آن در اسلام گفت: کعبه و مسجد الحرام، تجسم عملی توحید است و حجاج رستگار از حج باز می‌گردند که پس از آن باید تلاش کنند رستگاری را حفظ کنند.

امام جمعه موقت اراک با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) هم گفت: دوره امامت ایشان به علت نابودی بنی امیه یکی از دوره‌های بسیار خوب شیعه بود و در دوره امامت ایشان احادیث ائمه را به صورت مکتوب درآمد.

او همچنین با اشاره به جنایات صهیونسیم در غزه و فلسطین گفت: صهیونسیم تلاش می‌کند با آتش بس نیم بند خود را از منجلاب خود ساخته نجات دهد و امریکا هم برای انتخابات از آن بهره برداری نماید که حجاج باید در مراسم برائت از مشرکان، آن را محکوم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.