دیدار غول کش‌ها در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال

تیم‌های فوتبال پیروز نبرد با سرخ آبی‌ها، در اراک به مصاف هم رسیدند.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان که در جام حذفی، پرسپولیس و استقلال تهران را کنار زده بودند، در نیمه نهایی، مقابل یکدیگر به میدان می‌روند. 

در این دیدار که ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود دو تیم آلومینوم و مس با هدایت مجتبی حسینی و محرم نوید کیا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. 
شاگردان حسینی که با ۳۹ امتیاز و قرار گرفتن در رده هفتم جدول لیگ برتر را به پایان رساندند از تیمی پذیرایی می‌کنند که با ۳۵ امتیاز و ۴ امتیاز کمتر از اراکی‌ها ۳ رده پایین‌تر و درخانه دهم لیگ برتر ماندگار شدند.
آلومینیوم برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی به ترتیب تیم‌های نساجی مازندران، پرسپولیس تهران و چادرملو اردکان را از سد راه برداشته و مس نیز با غلبه بر استقلال و پیکان تهران و تراکتور به نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کرده است.
همچنین در شش دیدار رودرروی دو تیم، اراکی‌ها یک بار پیروز شده اند و تیم میهمان در سه مسابقه از جمله دیدار‌های رفت و برگشت فصل اخیر لیگ برتر، تیم پیروز میدان بوده و دو مسابقه آنها نیز با تساوی به اتمام رسیده است.
تیم‌های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان از ساعت ۲۰ شنبه ۲۶ خرداد مقابل۴فب یکدیگر به میدان می‌روند و دیدار تیم‌های سپاهان و گل گهر نیز، برای تعیین چهره دیگر فینالیست جام حذفی، ۱۵ دقیقه زودتر از این مسابقه برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.