سیلاب جاده کندوان را بست

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران از انسداد محور کندوان بر اثر بارندگی شدید و سیلاب خبر داد.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران، گفت: بارندگی شدید و بروز سیلاب در حوالی رستوران دربند در ۴۲ کیلومتری محور کندوان سبب بسته شدن این محور و آزادراه تهران شمال شده است.

حسینعلی محمدی شیرکلایی با بیان اینکه در جریان این سیلاب علاوه بر خسارت به بدنه رستوران، دو خودروی بدون سرنشین را نیز آب برد، افزود: سرنشینان این خودرو‌ها در رستوران مشغول صرف شام بودند که سیل خودرو‌های آنان را برد.

او ادامه داد: سیل اکنون فروکش کرده است و نیرو‌های راهداری و امداد و نجات در محل وقوع سیلاب حضور دارند و در حال بازگشایی مسیر و جستجو برای یافتن دو دستگاه خودروی گرفتار شده در سیل هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه بارش‌ها در سایر نقاط مرتفع استان به صورت مقطعی و آرام بوده است، گفت: بجز بسته شدن محور کندوان، مورد دیگری از بروز خسارت سیلاب در مازندران گزارش نشده است.

سیلاب مصدومی نداشت
روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز اعلام کرد درپی اعلام وقوع سیلاب در محور کندوان، گروه‌های اورژانس در محور کندوان و شهرستان‌های چالوس و نوشهر به حالت آماده باش درآمدند.
 
بر اساس گزارش اورژانس؛ خوشبختانه مصدومی توسط اورژانس به بیمارستان‌ها منتقل نشد.

هواشناسی مازندران دیروز در خصوص ورود سامانه بارشی و احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در ارتفاعات غرب استان هشدار داده بود.

برچسب ها: سیلاب ، جاده کندوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.