منصوری:

برخی‌ها وقت مردم را در مذاکرات بی‌فایده گرفتند

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی گفت: برخی که وقت مردم را در مذاکرات بی‌فایده گرفتند و فرصت کشور را تباه کردند امروز طلبکار شدند و باز همان ادعا‌ها را تکرار می‌کنند.

محسن منصوری معاون اجرایی نهاد ریاست‌ جمهوری و رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در اجتماع انتخاباتی طرفداران "سعید جلیلی" در مسجد جامع ساری، گفت: برخی که وقت مردم را در مذاکرات بی‌فایده گرفتند و فرصت کشور را تباه کردند امروز طلبکار شدند و باز همان ادعا‌ها را تکرار می‌کنند.

او ضمن قدردانی از حمایت مردم اهل بصیرت استان مازندران از نظام اسلامی و دولت انقلابی در همه مقاطع، بر ضرورت تحقق مشارکت حداکثری در روز جمعه هشتم تیرماه تاکید کرد.

منصوری ضمن گرامی‌داشت یاد و نام همه شهدا و از جمله سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله رئیسی، افزود: کمتر از دو ماه قبل بود که در این استان به اتفاق شهید رئیسی مهمان مردم شریف مازندران بودیم و شما شاهد بودید از این سفر به سفری دیگر رفت تا آن سانحه رخ داد.

او با اشاره به شهادت زودهنگام رئیس دولت سیزدهم گفت: ضایعه‌ای بزرگ برای ما و برای دولت بود و اگر رهبر معظم انقلاب فرمودند با حضور آیت‌الله رییسی، کار‌های بزرگی در چند سال انجام می‌گرفت برابر عملکردی بود که آن شهید از خود برجای گذاشته بود، اما به مشیت الهی راضی هستیم و خوشحالیم که وجود مبارک و نازنین رهبر معظم انقلاب و سایه ایشان بر سر ما و کشور برقرار است.

منصوری گفت: امروز ماموریت ما حفظ نظام است و همه ما باید در برابر جبهه کفر و استکبار بایستیم و خوشحال هستیم که مردم انتخاب کردند و با حضور چند ده میلیونی در تشییع جنازه شهید رییسی، بر ادامه و استمرار راه آن شهید بزرگوار تاکید کردند.

معاون اجرایی نهاد رئیس‌جمهوری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب درخصوص رأی به نامزد ریاست‌جمهوری فرمودند به کسی رأی بدهید که مومن به انقلاب اسلامی باشد و ما امروز بر همین اساس برادر بزرگوار سعید جلیلی را اصلح می‌دانیم.

او افزود: من شخصاً با برخی از این نامزدها، سابقه دوستی و رفاقت دارم و با آنان کار کردم، اما سعید جلیلی را امتداد و ادامه دولت شهید رییسی می‌دانم.

منصوری گفت: برخی در تریبون‌ها حرف از این می‌زنند که سعید جلیلی انصراف داده است و به نفع فلان کاندیدا کنار خواهد کشید در حالی‌که من اینجا اعلام می‌کنم همه این موارد بازی‌های سیاسی است و جناب جلیلی تا انتهای مسیر هستند.

او در خاتمه افزود: در بین کاندیدا‌های موجود جناب آقای جلیلی بیشترین شباهت را به شهید رییسی دارند و ما هم این حمایت را تا سر صندوق‌های رأی در ۸ تیر ادامه خواهیم داد.

منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.