صعود ۴ تیم مازندرانی به یک چهارم نهایی لیگ یک کشتی آزاد کشور

۴ تیم مازندرانی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ یک کشتی آزاد باشگاه های کشور صعود کردند.

در پایانی مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، تیم‌های مازندرانی مقاومت قو‌های سرخرود، مقاومت مازندران، ملوان نوشهر و نام آوران هیات کشتی مازندران راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

دور برگشت مسابقات گروه نخست در تبریز برگزار شد که تیم مقاومت قو‌های سرخرود به ترتیب با کسب ۲ پیروزی با نتایج ۷ بر ۳ و ۸ بر ۲ مقابل تیم‌های شهرداری تبریز و هوافضا شهید طهرانی مقدم به عنوان تیم اول به همراه تیم هوافضا شهید طهرانی صعود کرد.

در رقابت‌های دور برگشت گروه دوم هم که به میزبانی بجنورد برگزار شد، تیم‌های مقاومت مازندران و ملوان نوشهر به عنوان تیم‌های اول و دوم جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مقاومت مازندران در این مرحله ابتدا با نتیجه ۶ بر ۴ ملوان نوشهر را شکست داد. این تیم در ۲ مسابقه بعدی خود هم به ترتیب با نتایج ۶ بر صفر و ۷ بر ۳ از سد تیم‌های هیات کشتی استان مرکزی و عقاب خراسان شمالی گذشت تا در گروه نخست قهرمان شود.

ملوان نوشهر هم بعد از شکست برابر مقاومت مازندران، به شکستی دیگر با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل عقاب خراسان شمالی تن داد؛ اما با پیروزی ۶ بر صفر برابر هیات کشتی استان مرکزی در جایگاه دوم گروه قرار گرفت

در پایان مسابقات رفت و برگشت گروه چهارم نیز تیم‌های پاس تهران و نام آوران هیات کشتی مازندران به عنوان تیم‌های اول و دوم این گروه به مرحله دوم صعود کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.