مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

طرح تحول بنیادین شبکه مخابراتی در استان ها امسال وارد فاز اجرا می شود

سلطانی طرح تحول بنیادین شبکه استان‌ها با عنوان طرح طوبی را از دیگر طرح‌های مخابراتی در استان‌ها اعلام کرد که در مرحله مطالعه و تهیه است و نیمه دوم امسال وارد فاز اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با استاندار کردستان ضمن گفت: استان کردستان جزو استان‌های پیشرو در پیاده‌سازی فیبر نوری و پروژه بزرگ نجما با هدف مولدسازی تجهیزات و منابع فرسوده و جایگزین کردن فیبرنوری است.

مجید سلطانی اظهار کرد: بر اساس گزارش شاخص‌های محاسبه شده در سال ۱۴۰۲، استان کردستان در پوشش مخابراتی بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد و کار‌های بسیار بزرگی در مدت زمان یادشده انجام شده است.

وی با اشاره به طرح‌های کلان برای تقویت زیرساخت‌ها و طرح نهضت جهادی توسعه فیبر نوری خاطرنشان کرد: این طرح در استان کردستان سال اول با ۳۰۰ درصد پیشرفت صورت گرفت کما اینکه برنامه دوساله خود را در مدت یک سال و اندی با پیشرفت قابل توجهی انجام داد.

سلطانی، طرح تحول بنیادین شبکه استان‌ها با عنوان طرح طوبی را از دیگر طرح‌های مخابراتی در استان‌ها اعلام کرد که در مرحله مطالعه و تهیه است و نیمه دوم امسال وارد فاز اجرا خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: در حوزه فیبر نوری تعهدی در موضوع پروانه UNSP با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در برنامه داریم.

سلطانی در ادامه کارنامه مخابرات استان کردستان در دولت سیزدهم را مطلوب بیان کرد و رضایت خود را از عملکرد مخابرات این استان اعلام نمود.

استاندار کردستان نیز در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های مطلوب مجموعه مدیران و کارکنان مخابرات در سطح استان، عملکرد مثبت، کارآمد، انقلابی و جهادی تلاشگران این حوزه را ارج نهاد.

زارعی کوشا عملکرد مخابرات منطقه کردستان طی ۲ سال اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تحولات مخابراتی از ابتدای دولت سیزدهم با زیرساخت‌های مخابراتی استان در ادوار گذشته قابل مقایسه نیست.

وی از فراهم شدن زیرساخت‌های مخابراتی برای حوزه‌های انتخاباتی در سطح استان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.