آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در کردستان

اوقات فراغت دانش‌آموزان با نیاز ویژه استان در ۱۸ پایگاه و در قالب فعالیت‌ها و کلاس‌های تابستانی غنی سازی می‌شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان، در آیین افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان با نیاز ویژه استان که بصورت نمادین در مدارس گل‌ها و توحید سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد اصلی در فعالیت‌های تابستانی آموزش مهارت‌های زندگی با تکیه بر شعار "تربیت بدون توقف؛ رشد وتعالی دانش آموزان ایرانی در پرتو همکاری نهاد‌های تربیتی ومشارکت مردم" است.

 طالب محمدی با بیان اینکه تابستان امسال ۱۸ پایگاه به صورت متمرکز در مدارس استثنایی سطح استان و غیر متمرکز در کانون‌های پرورش فکری، سالن‌های ورزشی و... دایر شده است، گفت: فعالیت پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت تا ۲۰ شهریور ماه جاری برای دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش یکی از برنامه‌های مهم و اساسی دستگاه تعلیم و تربیت است، افزود: فعالیت‌های تابستانی یکی از بستر‌های اصلی شناسایی و هدایت استعداد‌ها و مهارت‌های دانش آموزان، تثبیت یادگیری و ارتقاء مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش آموزان است.

وی اطلاع رسانی و همفکری با اولیاء دانش آموزان، برنامه ریزی دقیق و منسجم درتمام فعالیت ها، فراهم کردن زمینه حضور بانشاط دانش آموزان و بکارگیری مربیان متخصص و علاقمند را از انتظارات آموزش وپرورش استثنایی از عوامل اجرایی پایگاه‌های فعالیت تابستانی اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.