شهید رییسی فردی اخلاق مدار در رقابت‌های انتخاباتی بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در رقابت‌های انتخاباتی رفتار اخلاق مدارانه‌ای را در تحمل نظرات مخالفان از خود برجای گذاشت که همچنان عمل ایشان زبانزد خاص و عام است.

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در سی و دومین نشست شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: یکی از جدی‌ترین جبهه‌های درگیری کشور طی ۴۵ سال گذشته الگوی لیبرال دموکراسی و جمهوری اسلامی است که جلوه‌های آن را در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و نظامی مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد این نظام همانند شهیدان مطهری، مفتح، قدوسی و بهشتی عمق و خواستگاه ترکیب جمهوری اسلامی را عمیقا فهمیده و درک کردند و یکی از افرادی که طی سال‌های اخیر به طور عمیق این مساله را درک و فهم کرد، شهید حاج قاسم سلیمانی بود که آبروی خود را برای نظام گذاشت.

کاظمی با بیان اینکه شهید رییسی نیز ادامه دهنده مسیر جمهوریت و اسلامیت بود، بیان کرد: این شهید با واقعه سقوط بالگرد، نه عزیز مردم ایران بلکه عزیز ملت‌ها شد به طوری که افراد با هر نوع نگاه و سلیقه سیاسی در مجامع بین المللی برای این شخصیت بزرگ عزاداری کردند.

به گفته این مسئول، شهید رییسی برای اثبات معنا و ارایه مدل جمهوریت اسلامی در شرایطی که کار لیبرال دموکراسی غرب را بایستی تمام شده بدانیم، تلاش کرد و نتیجه همت ایشان همین است که امروز شاهد اعتراضات بزرگ و گسترده دانشگاه‌های جهان به ویژه در آمریکا بابت وقایع غزه و فلسطین هستیم.

وی افزود: با واقعه دردناک و جانسوزی که برای شهید آیت الله رییس پیش آمد، اکنون انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه جاری را پیش رو داریم، افراد و جریان‌های سیاسی با هر نوع سلیقه و گرایش، اعم از منتقد یا موافق، وقتی پای جمهوری اسلامی به عنوان یک نوآور مطرح است آستین‌ها را بالا زده و بایستی با همت و قدرت پا به میدان بگذاریم.

به گفته کاظمی، در مساله جهاد تبیین حاضریم هر آن چه از مال، جان و فرزندان داریم، بذل می‌کنیم و چارچوب‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در موضوع انتخابات رعایت شود و بدانیم که ریشه زدن‌ها در نهایت به ضرر مردم تمام خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: ۲ هفته تا انتخابات فرصت باقی مانده و طرفداران نامزد‌های انتخاباتی در طول مدت انتخاب کاندیدا‌های خود بایستی از هر نوع توهین و تخریب برحذر باشند و باید مراقب افرادی که چارچوب‌ها را زیر پا می‌گذارند و با کار خود نظام اسلامی را زیر سوال می‌برند، باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین عنوان کرد: همچنین وجود یک سخنگوی رسانه‌ای و تقویت قرارگاه تولید محتوا در خصوص ثمرات و برکات نظام جمهوری اسلامی امری بسیار ضروری است که امیدواریم این مساله در دستور کار استان قرار گیرد.

رسانه‌ها یک خانواده هستند

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز در این نشست با اشاره به اینکه رسانه‌ها در واقع یک خانواده هستند، گفت: در این موقع از شرایط حساس کشور، بایستی با همفکری و برنامه ریزی درصدد برگزاری یک انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری مردم باشیم.

براتی تاکید کرد: مایه مباهات برای نظام و یکایک ما است که با همفکری، مشورت و اعلام نظر دوستان بار دیگر شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم تا زمینه‌ای فراهم شود که هم یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری در بخش‌ها و در بین اقشار مختلف باشیم و مایه افتخار باشد تا فرد خروجی از انتخابات، ادامه دهنده مسیر خدمتی باشد که در نهایت نیز تحسین مقام معظم رهبری را به همراه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.