نوآوری برای حل مسئله جوانان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: نوآوری و همفکری در جهت تعامل برای حل مسئله‌های جوانان استان در زیربنای جشنواره‌های جوانان پرچمدار در نظر قرار دارد.

تاجیک در دیدار با جوانان برتر در جشنواره جوان پرچمدار کردستان اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره جوانان پرچمدار ایران زمین آشنایی و معرفی با جوانانی بود که خارج از چهارچوب سمن‌ها فعالیت داشتند.

 مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: نکته ایده‌آل برگزاری این جشنواره نسبت به برنامه‌های مشابه را می‌توان این دانست که شبکه‌ای از جوانان پیشرو استان‌ها را به همدیگر شناساند و این آشنایی و شبکه همفکری بنای حل مشکلات حوزه جوانان استان‌ها و کل مجموعه کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: ما در معاونت امور جوانان از تکرار و تشابه جشنواره‌ها و برنامه‌های این حوزه پرهیز می‌کنیم و نوآوری و امتداد آشنایی جوانان برای همفکری و تعامل برای حل مسئله‌های جوانان استان در زیربنای این جشنواره‌ها را مد نظر قرار خواهیم داد.

 در این جلسه، مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان به بیان مسائل این حوزه پرداخت و پای درد دل جوانان کردستانی نشست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.