بهره برداری از ۳ پروژه با حضور وزیر صمت در گیلان

۳ پروژه صنعتی با اشتغالزایی برای ۴۲۰ نفر امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در گیلان به بهره برداری رسید.

۳ پروژه صنعتی در مجموع با ۲۶ هزار میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۴۲۰ نفر امروز (چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه) با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در گیلان به بهره برداری رسید.

یک واحد تولیدی فعال در حوزه تولید اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت و با همراهی استاندار گیلان امروز با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان در شهر صنعتی رشت افتتاح شد.

 این واحد تولیدی که ظرفیت تولید سالانه آن ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار ورق است، با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال ۱۰۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

امروز همچنین یک واحد تولیدی که در زمینه ساخت انواع اوراق فشرده چوبی رنگ شده فعالیت دارد، در شهر صنعتی رشت به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی که ظرفیت تولید سالانه آن ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار ورق است که با سرمایه‌گذاری ۸۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال ۲۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از ۳ پروژه با حضور وزیر صمت در گیلان

طرح توسعه شرکت ساخت قطعات خودرو نیز امروز در شهر صنعتی رشت به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از ۳ پروژه با حضور وزیر صمت در گیلان

 این واحد تولیدی که از ظرفیت تولید سالانه بیش از ۵ میلیون قطعات خودرو میلیون برخوردار است، با میزان اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و با اشتغال یک هزار و ۷۰ نفر که ۳۰۰ نفر آن در طرح توسعه افزایش یافته است، به بهره برداری رسید.

برچسب ها: افتتاح طرح ، وزیر صمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.