بهره برداری از سه پروژه بزرگ شهری در یزد

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: سه پروژه مهم و بزرگ شهری همزمان با اعیاد قربان تا غدیر در یزد افتتاح می‌شود.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: ۵۰۰ پروژه توسط شهرداری یزد در محلات مختلف شهر در حال انجام است که سه پروژه بزرگ همزمان بابا اعیاد قربان تا غدیر  به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: زیر گذر، میدان و تقاطع غیر همسطح صاحب الزمان (عج) اولین پروژه‌ای است که با هزینه‌ای بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در طول ۵۴۰ متر مربع و مساحت ۳ هزار و ۲۱۵ متر مربع اجرا شده است. 

سیفی ادامه داد: دومین پروژه نیز بلوار مرحوم آیت الله ابوترابی است که بیش از ۱۸ سال بلا تکلیف رها شده بود و در شورای ششم تصمیم گیری ودرخواستی که سال‌ها مردم پیگیری می‌کردند اجرایی شد. 

او ادامه داد: این بلوار بخشی از ترافیک شهر یزد را کاهش داده و از بلوار آیت الله خامنه‌ای تا سه راه تعاون ادامه دارد و از مسیر‌های کلیدی و موثر درتکمیل و آسان سازی رینگ شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: بلوار مرحوم آیت الله ابوترابی نیازمند آزاد سازی بیش از ۳۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع املاک در مسیر بود که با تصمیم گیری شورای اسلامی شهر یزد و طی اقدام جهادی انجام شد همچنین ۸ هزار مترمربع طول جدول گذاری و ۳۰ هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت نیز انجام شد و آماده بهره برداری شد.

او گفت: سومین پروژه نیز فاز اول پارک طبیعت یزد (اکو پارک) است که ۳۵ هکتار از پنجاه هکتار آن آماده شده و تا کنون ۵۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و فاز اول افتتاح می‌شود.

سیفی اظهار داشت: در شورای ششم شهر یزد با مردم عزیز دارالعباده عهد بسته ایم که فعالیت‌های بلاتکلیف در این شورا پیگیری شود و لذا با توجه به آماده بودن این پروژه‌ها همزمان با عید قربان در اختیار مردم قرار می‌گیرد و با حضور یکی از مقامات کشوری همزمان با اعیاد غدیر تا قربان به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.