مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل گفت: ۱۲۹ پروژه عمرانی و خدمات شهری شهرداری‌های این استان امسال در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه،مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل  افزود: برای این پروژه‌ها که در شهر‌های مختلف استان اجرا شده بیش از ۹۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی زیرسازی و آسفالت معابر، اجرای دیوار حائل، احداث پارک، ساختمان آتش نشانی، توسعه و اصلاح معابر شهری، همسان سازی آرامستان، تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری‌ها، جمع آوری آب‌های سطحی و سنگفرش کردن پیاده رو‌ها را از جمله این طرح‌ها ذکر کرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل با بیان اینکه در ۹ ماه امسال ۵۸۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده، اعتبارات استانی و سازمان شهرداری‌ها به شهرداری‌های استان اردبیل کمک شده، اظهار داشت: در پنج سال اخیر از این محل در مجموع چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به شهرداری استان پرداخت شد.

امامی یگانه بیان کرد: در دولت تدبیر و امید ۵۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین تامین و در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین در پنج سال اخیر نیز بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال قیر رایگان در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل گفت: در همین مدت ۱۸۰ عنوان دوره آموزشی برای کارکنان شهرداری ها، شهردار‌ها و اعضای شورای شهر استان برگزار شده است.

امامی یگانه از فعالیت ۲۹ شهرداری در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: شهرداری‌های بخش اردیموسی، ثمرین و زهرا در دولت تدبیر و امید تاسیس شده است.

انتهای پیام/ح

پرداخت ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های اردبیل

برچسب ها: دهه فجر ، پروژه شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۰۹:۴۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
دغدغه مردان شهر من نبود تولید کارخانه ای و اشتغال برای تمام فصول است میوه فروشی سر میدان ها شغل است؟؟!!!!