احراز هویت الکترونیکی در انتخابات

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : با توجه به برگزاری انتخابات مجلس در اسفند ماه پارسال و برگزاری مرحله دوم آن در استان در اردیبهشت ماه امسال، عوامل و هیئت‌های اجرایی انتخابات عملاً مشخص هستند و توانستیم کار را به سرعت پیش ببریم.

شعبانی با بیان اینکه احراز هویت در این دوره انتخابات الکترونیک است، گفت: در همین راستا برای شرکت در انتخابات همراه داشتن شناسنامه یا کارت ملی کافیست و نیازی به درج مورد شناسنامه نیست.

به گفته شعبانی متولدین هشتم تیرماه سال ۱۳۸۵ و ماقبل آن می‌توانند در این دوره انتخابات شرکت کنند.

وی از تدارک ۱۶۷۰ شعبه در این دوره انتخابات خبر داد و افزود: انتخابات به صورت دستی برگزار می‌شود.

به گفته شعبانی ۳۲ هزار نفر نیروی اجرایی برگزاری این دوره انتخابات هستند.

شعبانی با اشاره به تایید صلاحیت شش کاندیدا در این دوره انتخابات گفت: تایید صلاحیت‌ها نشان می‌دهد که تمام جریان‌های سیاسی کاندیدا در این دوره انتخابات دارند و شاهد نشاط و رقابت جدی در این دوره انتخابات هستیم.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها می‌توانند برای تبلیغ به استان سفر کنند، گفت: روسای ستاد کاندیدا‌ها در استان باید رسماً معرفی شده و سفر کاندیدا‌ها به استان باید با هماهنگی صورت گیرد، چرا که نیازمند ملاحظات امنیتی است و ملزومات آن باید بررسی شود.

وی با اشاره به حساسیت این دوره انتخابات، گفت: آنچه که در این دوره از رسانه‌ها انتظار می‌رود این است که شاخصه‌های رقابت اخلاقی را مطالبه کنند و اجازه ندهند کسی با بد اخلاقی و شایعه‌سازی فضای انتخابات را مخدوش کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.