اسلامی مطرح کرد؛

برگزاری مانور انتخابات در ۱۰۰ نقطه از شهر تهران به‌صورت تصادفی

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: مانور سراسری مسئولان اجرایی در سطح مناطق ۱۸ گانه شهر تهران برگزار شد که در ۱۰۰ نقطه تهران به صورت تصادفی برگزار شد.

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در برنامه تهران ۲۰ شبکه پنج سیما در خصوص تعداد تعرفه‌ها در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری گفت: تعرفه‌ها بر اساس تعداد واجدین شرایط هر استان بوده و ۲۰ درصد را به عنوان رزرو یا جایگزین ذخیره در نظر گرفته‌ایم که برای هر استان ارسال می‌کنیم. 

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای استان‌هایی مثل قم، مازندران و مشهد که گردش‌پذیر و یا زائرپذیر هستند نیز صورت گرفته است. 

اسلامی عنوان کرد: فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حال انجام است و بر اساس جدول زمان‌بندی تا ۶ تیرماه در بازده تبلیغات هستیم.

وی در خصوص فرایند‌های اجرایی نیز بیان کرد: امسال با توجه به محدودیت قانونی در انتخابات ریاست جمهوری و تفاوتی که با قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد، شیوه رای‌گیری را به صورت تعرفه‌های کاغذی خواهیم داشت و انتخابات پیش رو همانند مرحله دوم انتخابات مجلس در شهر تهران برگزار می‌شود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: هم‌اکنون تعرفه‌های مورد نیاز چاپ شده و از ۲۵ خرداد تعرفه‌ها به استان‌ها ارسال خواهد شد. برای مرحله دوم هم تدابیر لازم در خصوص تعرفه‌ها پیش‌بینی شده است.

اسلامی درباره برگزاری مانور فناوری انتخابات گفت: در این مانور سراسری مسئولان اجرایی در سطح مناطق ۱۸ گانه شهر تهران با آزمایش دستگاه‌های مکانیزه احراز هویت، مراحل مختلف را با پشتیبانی مسئولان فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان تهران در راستای رفع نواقص احتمالی در روز اخذ رای سپری کردند. در این مانور ۱۰۰ نقطه به صورت تصادفی در شهر تهران با هماهنگی کمیته فناوری فرمانداری تهران برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
تا زمان رای گیری مانور برگزار کنید
آخرین اخبار