نظارت بر روند چاپ تعرفه‌های انتخاباتی و آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان و سخنگوی شورای نگهبان از روند چاپ تعرفه‌های انتخابات توسط وزارت کشور بازدید کردند.

 محمدحسن صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان و  هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان امروز (سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳) از روند چاپ تعرفه‌های انتخابات توسط وزارت کشور بازدید کردند.

آن‌ها ابتدا در جریان اقدامات بخش طراحی تعرفه‌ها قرار گرفتند و سپس به بازدید از بخش‌های چاپ، صحافی و بسته‌بندی پرداختند و در گفتگو با مدیران و کارشناسان آن چاپخانه از امنیت تعرفه‌ها و کیفیت چاپ، اطمینان یافتند.

 صادقی‌مقدم و طحان‌نظیف همچنین امروز به کارگاه آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری رفتند و اقدامات وزارت کشور برای آماده‌سازی این تجهیزات را مورد ارزیابی قرار دادند.

این بازدید‌ها به همراه جمعی از مدیران ستادی شورای نگهبان و وزارت کشور صورت گرفت که در بازدید از روند چاپ تعرفه‌های انتخابات، محسن اسلامی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور و سخنگوی ستاد انتخابات کشور نیز حضور داشت.

گفتنی است؛ ناظران شورای نگهبان نیز به صورت شبانه‌روزی بر فرآیند‌های چاپ تعرفه‌های انتخاباتی و آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت نظارت دارند.

منبع: صدا و سیما 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۶:۱۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
بله دیگه پول مملکت بدید برای چاپ بعد بیان برنن درختانو قطع کنند هنوز کاغذ بازی جمع نشده چندین میلیارد هم بدین چاپ
آخرین اخبار