مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: آتش‌سوزی در انبار علوفه در یکی از روستا‌های این شهرستان پس از پنج ساعت تلاش ماموران آتش نشانی مهار شده است.

سردار فداکار مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: عوامل آتش‌نشانی شهرداری با اطلاع از وقوع حادثه آتش‌سوزی در انبار علوفه بلافاصله ماموران ۲ ایستگاه به روستای "سیاهقول" واقع در بخش خلیفان این شهرستان اعزام و با استقرار در محل اقدام به مهار آتش کردند.

وی با بیان اینکه هفت مامور آتش‌نشانی در این عملیات شرکت داشتند، ادامه داد: در این حادثه بخش عمده انبار علوفه انباشت شده در آن در آتش سوخته و از بین رفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در ادامه گفت: در این حادثه ماموران با همکاری روستاییان پس از پنج ساعت تلاش موفق به مهار آتش شدند.

فداکار با بیان اینکه این آتش‌سوزی در داخل روستا و در نزدیکی منازل مسکونی اتفاق افتاده بود، اظهار داشت: با اقدام به موقع ماموران، آتش‌سوزی مهار و از سرایت به منازل اطراف آن جلوگیری شده است.

اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه‌سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.