معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح تکلیف تابستانی در تابستان امسال از یک تیر ماه تا پانزدهم شهریور ماه اجرایی خواهد شد.

محمود حق‌دوست صبح روز دوشنبه  در جمع خبرنگارن بیان کرد: در این طرح از همکاران علاقمند و توانا در بخش‌های گوناگون به صورت سازمان یافته دعوت می‌شود همچنین هزینه‌ها و ظرفیت‌های کاری احصا و در معرض توان نیرو‌های جهادی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در طرح تکلیف تابستانی از تمام ظرفیت‌های فیزیکی، تجهیزاتی و انسانی مدارس دارالقرآن‌ها کانون‌های فرهنگی تربیتی مجتمع‌های ورزشی و ... کمک گرفته می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در طرح تکلیف تابستانی هر معلم یا مربی در هفته ۴ ساعت به صورت جهادی فعالیتی را به حداقل ۱۰ دانش آموز ارائه می‌دهد. کار معلم و مربی با دانش آموز با توجه به هماهنگی صورت گرفته در قالب کلاس خصوصی، مجانی است و همچنین مشاوره‌های رایگان آموزش‌های فرهنگی قرآن هنری در مکان مشخص یا به شکل بر خط اجرایی می‌شود.

حقدوست در پایان با اشاره به اینکه در این طرح از دانش آموزان متخصص نیز استفاده خواهد شد، بیان کرد: در طرح تکلیف تابستانی از دانش‌آموزان توانمند در عرصه‌های مختلف برای کمک به هم شاگردی‌های خود در سطوح پایین‌تر نیز استفاده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.