آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی مدارس در حال احداث بوشهر

استاندار بوشهر در بازدید از چهار طرح آموزشی در حال احداث بوشهر، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آنها را اطلاع رسانی کرد.

محمدی زاده گفت: توسعه زیرساخت های آموزش و پرورش در استان بوشهر از اولویت هاست و ساخت و نوسازی و تجهیز مدارس در سال جاری با شتاب قابل توجهی انجام می شود.

وی با اشاره به احداث هنرستان ۱۸ کلاسه انرژی اتمی در شهر بوشهر افزود: این مدرسه با پیگیری مسئولان استان و با اهتمام سازمان انرژی اتمی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست که اکنون بالغ بر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار بوشهر در ارتباط با آخرین وضعیت مدرسه ۱۲ کلاسه فروغی بسطامی نیز یادآور شد: این مدرسه با زیربنای یک هزار و ۶۱۵ متر مربع و اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال در دست اجرا است که اکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدی زاده در ارتباط با مدرسه ۱۲ کلاسه تنگک نیز بیان کرد: عملیات احرایی این مدرسه ماه گذشته با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال آغاز و اکنون عملیات زیرسازی انجام و بیش از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت طرح مدرسه نیایش نیز گفت: این طرح با نام شهید جمهور مزین شده و با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست که اکنون از پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصدی برخوردار است.

استاندار بوشهر گفت: امروز از این طرح های آموزشی بازدید و مشکلات و موانع اجرا، بررسی و بر لزوم تسریع در تکمیل این طرح ها تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.