رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تخصیص هزار میلیارد تومان برای تکمیل مدارس نیمه‌تمام استان بوشهر در سال جاری خبر داد.

علی پورداوود صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات جاری دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است که افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل دارد.

وی با اشاره به اینکه سال قبل از محل تبصره‌ها و ردیف‌های بودجه‌ای ۴ هزار و ۴۸۶ میلیارد تومان به استان بوشهر ابلاغ شد اضافه کرد: از این میزان مبلغ ۶۷ درصد تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر مهمترین برنامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام اعلام کرد و اظهار داشت: بخشی از طرح‌های فضای آموزشی امسال و بخشی هم سال آینده تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص ۶۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل فضاهای آموزشی نیمه تمام از محل اعتبارات استانی تصریح کرد: تکمیل ۱۰۰ پروژه مدرسه‌سازی در دستور کار قرار گرفته است که ۶۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ۱۲۰ میلیارد تومان هم از محل کمک‌های مسئولیت‌های اجتماعی و ۱۲۵ میلیارد تومان هم از اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور شهید رئیسی به استان بوشهر تأمین می‌شود.

تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی

پورداوود از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی برای ساخت فضاهای آموزشی استان خبر داد و اضافه کرد: امسال در مجموع هزار میلیارد تومان برای تکمیل مدارس نیمه تمام به غیر از اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تخصیص یافته است. امسال تحول خوبی در تکمیل واحدهای آموزشی به ویژه در نقاط کم برخوردار استان بوشهر ایجاد می‌شود.

وی تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی را یکی دیگر از برنامه‌های امسال دانست و خاطرنشان کرد: استان بوشهر دارای ۲۷ کانون فرهنگی تربیتی است که برای تجهیز آنها اعتبارات لازم در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهردر ادامه اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر را ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این اعتبار نسبت به سال قبل ۶۲ درصد افزایش دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.