تخصیص ۱۰۰ درصدی پروژه آبرسانی روستایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه از تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه آب روستایی در استان خبر داد.

نادر نورایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت : آمادگی این وجود دارد که دستگاه‌های اجرایی که طرح‌های دارای اولویت بهره‌برداری در امسال را ارائه دهند، تخصیص لازم صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا پروژه آبرسانی روستایی که یکی از این پروژه‌های دارای اولویت تعیین شده است، تخصیص ۱۰۰ درصدی به آن تعلق گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام ۴۰ میلیاردی که به پروژه آب مجتمع‌های روستایی و آبرسانی آنها ابلاغ شد تخصیص کاملش صورت گرفت، تصریح کرد: از آنجا که استان کرمانشاه جزء استان‌های سردسیر بوده، براساس دستور مستقیم داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص آن زودتر انجام گرفت تا مشکلی در این استان‌ها رخ ندهد.

وی با بیان اینکه بودجه الان در حساب آب و فاضلاب استان قرار دارد ادامه داد: این اداره می‌تواند از فردا نقدینگی خود را از خزانه برداشت کند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید طرح‌های اولویت‌دار خود را به سازمان برنامه و بودجه استان ارائه دهند و تمام سعی این سازمان بر این است که پیگیری لازم برای تخصیص بودجه این طرح‌ها در سریع‌ترین زمانی که امکان دارد انجام دهد .

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.