فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، انبار ۳۰۰ میلیارد ریالی قطعات خودرو‌های سنگین در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یکی از اولویت‌های اصلی فراجا در ماموریت‌های خود مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در کشور است در همین ارتباط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در ادامه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک انبار نگهداری قطعات استوک خودرو‌های سنگین و سواری خارجی را در یکی از محلات شهر مهاباد شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: ماموران ضمن با هماهنگی‌های انجام شده به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر تعداد ۹۵۸ قلم اجزا و قطعات خودور‌های سنگین و سواری خارجی از قبیل موتور گیربکس سرسیلندر میلنگ، دیفرانسیل و داشبورد و انواع قطعات دیگر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد: ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان مربوطه بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال بوده که در این زمینه یک نفر دستگیر شده و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ اشرفی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.