رئیس ستاد انتخابات کشور:

برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها تا روز رای‌گیری رصد خواهد شد

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها نکاتی را بیان کرد.

سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور در مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری بیان کرد: جا دارد یادی کنیم از تمام شهدایی که تصاویر بلندشان شاهد و ناظر این جلسه است و سپاسگذارم از زحمات صدا و سیما به ویژه در اقداماتی که در دوره اول و دوم انتخابات مجلس انجام دادند و در استمرار آن هم در انتخابات ریاست جمهوری در حال انجام است.

وی ادامه داد: برابر اصل ۱۳۱ قانون اساسی در حوادثی که منجر به کوتاه شدن زمان یک دولت میشود مسئولیت اجرای انتخابات بر عهده وزارت کشور و مسئولیت نظارت بر انتخابات برعهده شورای نگهبان است، ازشورای نگهیان تشکر میکنم که با تلاش شبانه روزی باعث شد تا ۶ نامزد محترم که واجد شرایط هستند به مردم معرفی شوند. کمیسیون بررسی تبلیغات ذیل هیات اجرایی مرکزی انتخابات انجام وظیفه میکند و موظف است به رعایت قانون در بررسی و کنترل برنامه‌هایی که در صدا و سیما پخش میشود.  

شاهچراغی افزود: آنچه که قطعی است توجه به قانون است و با توجه به شناختی که از نامزد‌های محترم داریم انشاالله هرآنکس را که مردم تشخیص دهند در این جایگاه خواهند نشست، انشالله همراه با هم و در کنار هم انتخاباتی پرشور و سالم داشته باشیم.  برابر قانون نمایندگانی از شورای محترم نگهبان، دستگاه قضایی و وزارت کشور و صدا و سیما حضور دارند، برنامه‌ها رصد میشود و انشالله به بهترین نحو این کار انجام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خاطر نشان کرد: هیات اجرایی که برابر قانون با مسئولیت وزیر کشور شکل میگیرد ناظر بر اقدامات کمیسیون است و ما در جلسات مکرری که برگزار میشود  تا روز نهایی انتخابات گزارشات، تعاملات و... را ارائه خواهیم کرد و انشالله به نحو شایسته از پس این وظیفه برخواهیم آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان نیومده میخواد ظریف رو وزیر خارجه کنه،مشخصه که میخواد کشور. و هشت سال معطل مذاکرات بی فایده کنه
ایشان برای خوش خدمتی به میلیاردرها تشریف آوردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
روح شهید جمهور شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
رای بی رای هر کیو خودتون دوس داشتین تایید کردینار الان مشخصه کی رییس جمهور مردمم هالو نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
اینها با کلید 8 سال مردم رو بیچاره کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
زحمت نکشید همه شون رو مردم می‌شناسند، عملکردهاشون هم معلومه و البته شعارهای تبلیغاتی شون که ای من فلان میکنم و تورم رو کم می کنم و دلار میاد پایین و غیره و غیره و غیره... آفتابه لگن هفت دست شام ونهار هیچی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۴۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
دولت های ۳۵ سال گذشته : ۸ سال هاشمی، ۸ سال خاتمی، ۸ سال احمدی نژاد، ۸ سال روحانی فقط ۳ سال رئیسی اونوقت تمام مشکلات کشور افتاده گردن انقلابیا! فقط ۲۴ سال گروه اصلاحات و همفکراشون کشور رو دست گرفتن! بازگشت به عقب یعنی رای به امثال پزشکیان!
آخرین اخبار